Medarbejderportal: Skab mere engagement hos dine medarbejdere

Engager dine medarbejdere hvor som helst og når som helst med Benifys markedsledende globale medarbejderfordels- og total reward-platform. Vores cloudbaserede platform hjælper arbejdsgivere med at skabe unikke medarbejderfordele og løngoder, samtidig med at den reducerer administrationen, automatiserer processer, forbedrer formidlingen af deres employee value proposition markant og sikrer bedre datastyring. Løsningen er tilgængelig via computer, tablet eller som en app til smartphone, så du når ud til alle medarbejdere.

Portalen hjælper dig med at:

                                                                    Synliggøre din investering

Synliggøre din investering

8 ud af 10 medarbejdere undervurderer deres samlede lønpakke. Portalen præsenterer og visualiserer den samlede værdi for den enkelte medarbejder på en tydelig måde.
                                                                    Mindske det administrative arbejde

Mindske det administrative arbejde

Automatiserede processer for hvert trin i ansættelsescyklussen frigør tid og ressourcer, som du kan bruge på mere interessante opgaver.
                                                                    Optimere din kommunikation

Optimere din kommunikation

Opret målrettede meddelelser med relevant information, hvor både budskab og kanal er tilpasset den enkelte medarbejder.

Vores egen cloudtjeneste

Kernen i Benifys virksomhed er en portal, som vi selv har opbygget fra bunden. Derfor er vi ikke afhængige af eksterne parter, når vi vil udvikle nye funktioner. Vi har altså fuld fleksibilitet til at videreudvikle den ud fra vores kunders behov og idéer. Portalen kræver heller ikke installation af software. Den fungerer i stedet som en cloudtjeneste af typen SaaS (Software as a Service), hvor Benify står for al drift, vedligeholdelse og support på vegne af dig som arbejdsgiver og for de enkelte medarbejdere.

Spørgsmål og svar om Benifys medarbejderportal

Hvor sikker er portalen?

Hos Benify tager vi informationssikkerhed meget alvorligt. Vi er certificeret i henhold til ISO 27001, som er en international ledelsesstandard for informationssikkerhed. Certificeringen er et kvalitets- og sikkerhedsstempel, som indebærer, at Benify opfylder standardens krav og arbejder forebyggende med beskyttelse af eksempelvis følsom information. I vores portal er dine medarbejderes personoplysninger i trygge hænder.

LÆS MERE

Hvor henvender jeg mig som arbejdsgiver, hvis jeg har spørgsmål?

Som arbejdsgiver får du en brugerkonto med administratorrettigheder i portalen. Benifys support hjælper dig naturligvis også gerne, hvis du har tekniske spørgsmål. Derudover får du adgang til en dedikeret kundeansvarlig hos Benify, som du altid kan kontakte, hvis du har spørgsmål.

LÆS MERE

Hvor henvender medarbejderne sig, hvis de har tekniske spørgsmål om portalen?

Benifys support svarer hurtig på spørgsmål om alt fra login til bestilling af personalegoder.

Hvordan logger medarbejderne ind på portalen?

Når portalen er implementeret, får medarbejderne deres personlige brugeroplysninger tilsendt via e-mail.