Medarbejderportal: Skab mere engagement hos dine medarbejdere
Portalen hjælper dig med at:
Synliggøre din investering
Mindske det administrative arbejde
Optimere din kommunikation
Vores egen cloudtjeneste
Spørgsmål og svar om Benifys medarbejderportal
Hvor sikker er portalen?
Hos Benify tager vi informationssikkerhed meget alvorligt. Vi er certificeret i henhold til ISO 27001, som er en international ledelsesstandard for informationssikkerhed. Certificeringen er et kvalitets- og sikkerhedsstempel, som indebærer, at Benify opfylder standardens krav og arbejder forebyggende med beskyttelse af eksempelvis følsom information. I vores portal er dine medarbejderes personoplysninger i trygge hænder.
Hvor henvender jeg mig som arbejdsgiver, hvis jeg har spørgsmål?
Som arbejdsgiver får du en brugerkonto med administratorrettigheder i portalen. Benifys support hjælper dig naturligvis også gerne, hvis du har tekniske spørgsmål. Derudover får du adgang til en dedikeret kundeansvarlig hos Benify, som du altid kan kontakte, hvis du har spørgsmål.
Hvor henvender medarbejderne sig, hvis de har tekniske spørgsmål om portalen?
Benifys support svarer hurtig på spørgsmål om alt fra login til bestilling af personalegoder.
Hvordan logger medarbejderne ind på portalen?
Når portalen er implementeret, får medarbejderne deres personlige brugeroplysninger tilsendt via e-mail.