Hvorfor har du brug for Benify?

Det korte svar er: For at få mere tilfredse medarbejdere her og nu. Det lange svar handler om at overleve som virksomhed på langt sigt. Om at blive en attraktiv arbejdsgiver for at have en chance for at tiltrække de største talenter – både nu og i fremtiden.

Hvordan skaber man samhørighed blandt tusindvis af medarbejdere?

Enhver organisation har sine egne udfordringer at løse for at skabe en velfungerende personalestrategi. Blandt Benifys flere tusinde kunder er der arbejdsgivere med alt fra fire medarbejdere til titusindvis af ansatte. Som arbejdsgiver i en stor virksomhed ved du garanteret, hvor svært det er at nå ud til alle medarbejdere og få dem til at føle sig som en del af det samme fællesskab. Kollegerne arbejder i forskellige byer eller forskellige lande. Måske endda på forskellige kontinenter. Nogle sidder på kontor, mens andre arbejder helt uden computer.

Nå frem med dit budskab

Med Benifys medarbejderportal kan du formidle relevant information til alle medarbejdere, til specifikke grupper eller til enkelte medarbejdere via e-mail, push-notifikationer på mobilen eller en meddelelse i medarbejderens personlige portal. Det giver dig unikke muligheder for at få medarbejderne til at forstå dine værdier, føle samhørighed med hinanden, identificere sig med dit employer brand og blive gode ambassadører.

Vi vokser sammen med dig

Vores rejse begyndte med tre gode venner i Sverige i 2004. I dag har Benify tusindvis af kunder og flere millioner brugere over hele verden. Vi vokser stadig, og hver ny kunde giver os nye, værdifulde erfaringer.

Større livskvalitet

Udviklingen af Benify som virksomhed afspejler, hvordan synet på medarbejderen har ændret sig i de seneste år. Flere og flere arbejdsgivere indser, at de ikke bare kan udbetale en markedsløn, men er nødt til at se medarbejderne i et bredere perspektiv. Benify hjælper jer ikke bare med at gøre jeres medarbejdere mere tilfredse. Vores mål er at øge deres livskvalitet.

En smart investering

For dig som arbejdsgiver handler det ikke om at ”forkæle” dine ansatte. Det handler om at investere smart for at sikre din fremtid, i takt med at konkurrencen om de dygtigste medarbejdere spidser til. I dag er ansættelsen blevet til en medarbejderrejse. Benify er din guide på vejen.

Vi kom, vi så, vi forandrede

Når man først er kommet i gang med at bruge Benify, er det svært at forestille sig, hvordan det var inden. Hænger din arbejdsplads fast i fortiden? Så tag springet ind i fremtiden sammen med os!

Fra bjerge af papir

Manuelt papirarbejde kræver tid, ressourcer og stor tålmodighed.

Til en digital portal

Takket være automatisering og digitalisering kan du fokusere på mere interessante opgaver.

Fra flere forskellige systemer

Implementering af it-system efter it-system gør ikke folk lykkelige.

Til alt på ét sted

Når alt er integreret i portalen, får du overblik og kontrol.

Fra samme udbud til alle

Med et standardudbud risikerer du, at ingen bliver tilfreds.

Til skræddersyede personalegoder

Tilbyd et tag-selv-bord, hvor man selv vælger sine medarbejderfordele.

Fra envejskommunikation

Intranet og e-mail har bestemt sine fordele – men også begrænsninger.

Til målrettet og interaktivt

Giv hver enkelt medarbejder relevant information, som han eller hun kan reagere på med det samme.

Fra gætterier og mavefornemmelser

Personalegoder er for vigtige til at være baseret på, hvad du tror vil fungere.

Til en velfunderet strategi

Hos Benify har vi unikke data om, hvad der efterspørges, anvendes og værdsættes.

Fire fordele ved Benify

Hvordan skiller vi os ud fra vores konkurrenter? Med Benify får du en løsning, som er:

Uafhængig

Vi arbejder med mange forskellige leverandører, og forhandler os altid frem til den bedst mulige pris til dine medarbejdere

Sikker

Vi tager informationssikkerhed meget alvorligt og er certificeret i henhold til ISO 27001-standarden. Hos os er dine medarbejderes personoplysninger i sikre hænder.

Fleksibel

Mange af vores løsninger er udviklet i samarbejde med vores kunder på baggrund af deres specifikke behov. Vi integrerer også kundernes eksisterende medarbejderfordele i vores portal.

Mobil

Det er langt fra alle, der sidder ved en computer hele dagen. Derfor findes portalen naturligvis også som en app, der er tilgængelig når som helst og hvor som helst, og som du kan sende personlige push-notifikationer til.

Tre trin til din nye portal

Nu ved du, hvad vi tilbyder, og så er spørgsmålet jo bare: Hvordan bliver man kunde hos Benify?
1

Book en demonstration

Få en personlig gennemgang af verdens mest skræddersyede medarbejderportal og se, hvordan den kan gøre dit arbejde enklere.
2

Kortlæg dine behov

Når du har set og forstået vores tekniske løsning, foretager vi sammen en dybere analyse af de unikke behov i din virksomhed.
3

Indgå en aftale

Når vi er enige om at indlede et samarbejde, er det tid til at indgå selve aftalen. Derefter går vi i gang med at implementere jeres nye medarbejderportal.