Hvorfor har du brug for Benify?
Hvordan skaber man samhørighed blandt tusindvis af medarbejdere?
Enhver organisation har sine egne udfordringer at løse for at skabe en velfungerende personalestrategi. Blandt Benifys flere tusinde kunder er der arbejdsgivere med alt fra fire medarbejdere til titusindvis af ansatte. Som arbejdsgiver i en stor virksomhed ved du garanteret, hvor svært det er at nå ud til alle medarbejdere og få dem til at føle sig som en del af det samme fællesskab. Kollegerne arbejder i forskellige byer eller forskellige lande. Måske endda på forskellige kontinenter. Nogle sidder på kontor, mens andre arbejder helt uden computer.
Nå frem med dit budskab
Med Benifys medarbejderportal kan du formidle relevant information med målrettet kommunikation til alle medarbejdere, til specifikke grupper eller til enkelte medarbejdere via e-mail, push-notifikationer på mobilen eller en meddelelse i medarbejderens personlige portal. Det giver dig unikke muligheder for at få medarbejderne til at forstå dine værdier, føle samhørighed med hinanden, identificere sig med dit employer brand og blive gode ambassadører. Alt noget der giver en bedre employee experience.
Vi vokser sammen med dig
Større livskvalitet
Udviklingen af Benify som virksomhed afspejler, hvordan synet på medarbejderen har ændret sig i de seneste år. Flere og flere arbejdsgivere indser, at de ikke bare kan udbetale en markedsløn, men er nødt til at se medarbejderne i et bredere perspektiv. Benify hjælper jer ikke bare med at gøre jeres medarbejdere mere tilfredse, men også med at se din fulde investering i dem gennem eksempelvis et total rewards statement. Vores mål er at øge deres livskvalitet.
En smart investering
For dig som arbejdsgiver handler det ikke om at ”forkæle” dine ansatte. Det handler om at investere smart for at sikre din fremtid, i takt med at konkurrencen om de dygtigste medarbejdere spidser til. I dag er ansættelsen blevet til en employee lifecycle. Benify er din guide på vejen.