Ram plet med målrettede budskaber

Benify hjælper dig med at engagere hver enkelt medarbejder med det rigtige budskab via den rigtige kanal. På den måde får dine investeringer i medarbejderne for alvor gennemslagskraft.

Spørgsmål og svar om målrettet kommunikation

Hvorfor er intern kommunikation så vigtig?

Det er der naturligvis flere grunde til. Ved at formidle sine værdier og politikker kan du skabe sammenhold i organisationen og få medarbejderne til at identificere sig mere med dit employer brand. Det skaber større medarbejdertilfredshed og -loyalitet. Desuden risikerer du, at dine investeringer i personalegoder som sundhedsordninger og forsikringer er spildte, hvis kommunikationen ikke fungerer. I sidste ende er det ikke de goder, du tilbyder, der tæller – det er dem, som medarbejderne kender til.

Læs mere

Hvad indebærer det, at kommunikationen er målrettet?

Det indebærer dels, at budskabets indhold tilpasses efter den målgruppe, du vil nå ud til, men også at budskabet kun sendes til den eller dem, som det vedrører. Ved hjælp af forskellige filtre kan mailen, push-notifikationen eller meddelelsen sendes til eksempelvis alle med adgang til et specifikt personalegode, i en specifik aldersgruppe eller i en specifik region – helt ned til enkelte individer.

Læs mere

Hvilke kanaler anvender Benify til at kommunikere med kundernes medarbejdere?

Via Benifys portal kan du sende e-mails, push-notifikationer til mobiltelefoner eller meddelelser, som vises, når medarbejderen logger ind på sin personlige portal. Som arbejdsgiver er det helt op til dig, om du som administrator i portalen selv vil stå for de budskaber, der sendes ud, eller om du vil overlade det til Benifys kommunikationsteam.

Læs mere