Benify

VI HJÆLPER DIG MED AT SKABE VÆRDI OG OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER

Som Benify-partner bruger du vores portal til at gøre det
"Great at Work" for dine kunder.

Læs mere

FÅ HJÆLP TIL AT DIFFERENTIERE DIT SALG AF OG DIN RÅDGIVNING I FORBINDELSE MED MEDARBEJDERFORDELE

En stor spansk konsulentvirksomhed inden for medarbejderfordele ønskede at udvide sin kundeportefølje bestående af HR-ledere, der stod over for at beslutte, hvilke fordelsordninger og forsikringer, de skulle købe af virksomheden. Virksomheden indså, at den på et marked præget af intens konkurrence var nødt til at hjælpe kunderne med at administrere og implementere medarbejderfordelene, og måtte sande at virksomhedens egen fordelsportal var forældet. Virksomheden begyndte at se sig om efter en fleksibel, mere moderne og skalerbar portal til medarbejderfordele. Og det var her Benify kom ind i billedet. Vi hjalp virksomheden med at yde en bedre service til 100 kunder samt udarbejdede kundeløsninger som f.eks. skræddersyede rapporteringsværktøjer og skattesimuleringer, så kunderne kunne leve op til markedskravene. Med Benify-portalen begyndte virksomheden at sælge sine medarbejderfordele og forsikringer med et stærkt administrations- og kommunikationsværktøj, der ikke alene organiserer virksomhedens tilbud men også øger medarbejdernes udnyttelse af tilbuddene samt deres engagement. Og nu er virksomheden i gang med at opskalere med Benify i Portugal for at få en konkurrencefordel der.

ØGET SERVICE GENNEM VORES STÆRKE KOMMUNIKATIONSKANAL

Vores portal leverer ikke alene forsikringer og medarbejderfordele til dine kunder på en mere virkningsfuld og forståelig måde. Den gør det også muligt at promovere det, som du og dine kunder er bedst til. I Sverige benytter de finansielle institutioner f.eks. vores løsning til at udbrede deres serviceydelser, og her fungerer vi som en ny kanal, som de bruger til at nå ud til medarbejdere og potentielle kunder. Benify hjælper med at oprette simuleringer, så medarbejderne bedre kan forstå, hvordan allokeringen af deres bruttoløn på deres nuværende lønsedler og deres fremtidige pensionsordninger virker. Vi gør via vores portal disse værktøjer tilgængelige over hele landet, hvorved alle portalbrugere får kendskab til de tilbud, som vi i fællesskab har udarbejdet. Med Benify får vores partnere ikke alene hjælp til at skabe opmærksomhed omkring nye serviceydelser, de får også en værdifuld kommunikationskanal, der når ud til tusindvis af medarbejderes øjne og ører. Vi kan gøre det samme for dig og dine kunder!

HJÆLP DINE KUNDER MED AT BLIVE "GREAT AT WORK"

Vi har hjulpet mange virksomheder med at blive bedre arbejdsgivere. Med vores fleksible løsning er virksomhederne blevet bedre til at viderekommunikere deres virksomhedskultur, undervise medarbejderne i virksomhedens produkter og serviceydelser samt inspirere medarbejderne til både at være mere deltagende og aktivt engagerede. Benify kan hjælpe dine kunder med alt lige fra modtagelse af nye medarbejdere til transport og produktundervisning ja selv med fratrædelsessamtaler.

Her er et eksempel:

Et globalt medicinalfirma med 6.000 medarbejdere henvendte sig til Benify for at få hjælp til at administrere deres bonusprogram, hvor medarbejderne kan bytte feriedage med pensionsindbetalinger og kontanter og omvendt alt efter, hvad der passer bedst til den enkelte medarbejders situation og behov. I et firma med en global medarbejderstab effektiviserede Benifys løsning ikke alene personalegodesystemet, men reducerede også den dertil knyttede komplicerede administration.

Systembolaget, der har 6.000 medarbejdere, bad Benify om at stå for at levere julegaver hjem til deres medarbejdere som tak for deres indsats. Da portalen indeholder medarbejderoplysninger, kunne vi nemt automatisere, forenkle og centralisere denne proces.

Rambøll Consulting, der har 1.000 medarbejdere, bruger Benify-portalen til at håndtere modtagelse af nye medarbejdere, spørgeskemaer til nye medarbejdere samt fratrædelsessamtaler. Papirarbejdet er blevet minimeret, og nye medarbejdere bliver introduceret for virksomhedens kultur straks ved ansættelsens start.

En global drikkevareproducent, hvis lokale afdeling har 500 medarbejdere, bruger Benify-løsningen til at undervise sine medarbejdere i virksomhedens produkt-suite. Med udbringning til medarbejdernes hjem gjorde Benify det nemt for både virksomheden og medarbejderne.

Scania, der har 11.000 medarbejdere, har oprettet en pendlerbus fra byen og ud til virksomhedens område. Der er adgang til brugeranalyse via Benifys rapporteringsværktøjer, og biletter kan købes via Benify-appen.

VI HAR GJORT DET FØR. VI GLÆDER OS TIL AT GØRE DET IGEN. (OG IGEN.)

Benify er gået sammen med hundredvis af forsikringsselskaber og fordelsudbydere for at udvikle en integreret løsningsmodel samt forbedre deres rækkevidde.

VI KAN OGSÅ INTEGRERE DIN LØSNING

Vi arbejder sammen med nogle af de største og bedste serviceudbydere i Europa og internationalt. Vi integrerer deres serviceydelser i vores portal, som virksomhederne og deres medarbejdere så kan bruge. Og disse serviceudbydere tilbyder vores portal, når de taler med deres kunder. Det gør deres serviceydelser endnu mere attraktive. Det er et samlet tilbud, som giver serviceudbydernes kunder større værdi og samtidigt differentierer deres egne serviceydelser. Nedenfor giver vi nogle eksempler på virksomheder, som vi er stolte af at kalde vores samarbejdspartnere. De er fremragende til lønsystemer, forsikringstilbud og valgfrie medarbejderfordele, samt til at oprette HCM-systemer. Og deres løsninger gøres endnu bedre ved hjælp af Benify.

• Blandt de lønsystem-udbydere, som vi har sat i forbindelse med vores kunder, kan nævnes ADP, SAP, HRM og Oracle.
• Og blandt de forsikringsselskaber, som vi samarbejder med, kan nævnes: Mercer, Skandia, Bliwa, GE Capital og SPP.
• De udbydere af medarbejderfordele, som vi samarbejder med, er blandt andre: SATS, Fox Security, Sodexo, SOS Redcross, Edenred og Leaseplan.
• Vi har også indlagt medarbejder-rabatter i vores portal fra følgende virksomheder: Hertz, HP, Apple og Best Western.

BENIFYS KERNEVÆRDIER:

OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER, OG UDVIS NÆSTEKÆRLIGHED, ER GRUNDLAGET FOR ALT, HVAD VI FORETAGER OS

Og det omfatter også, hvordan vi støtter dig og hjælper dig med at finde den allerbedste løsning til dine kunder

DIN HJÆLPEPILOT OG COACH

Som det er tilfældet med alt andet, vi foretager os, er vores mål også at #OvergåForventninger og #UdviseNæstekærlighed i forbindelse med vores samarbejde med andre. Du får selvfølgelig adgang til salgsværktøjer, der forklarer Benify-medarbejderportalen, og du får tildelt en dedikeret channel manager, der kan rådgive dig samt støtte dig i dit arbejde. Vores channel managers har ved tidligere lejligheder fungeret som sparringspartner, designer, coach, underviser og guru samt ledsaget partner-teams til salgsmøder, afholdt workshops og træningskurser og endda ydet rådgivning i forbindelse med co-branding og markedsføringskampagner. Vores mål er at gøre dig klogere og mere konkurrencedygtig. Så vi lytter også til dig og tilføjer nye funktioner. Med Benify-portalen kan du tilbyde det smarteste og mest fleksible alt-i-et værktøj til at håndtere medarbejderfordele, styrke dine kunders brand som arbejdsgiver og gøre dine kunders medarbejdere mere engagerede.

“Vi tror på, at vi alle bliver klogere og bedre ved at dele erfaringer. Vi er glade for at kunne sætte vores samarbejdspartnere i forbindelse med hinanden og hjælpe dem til at dele best practice på tværs af forskellige markeder. En af vores samarbejdspartnere havde planlagt et netværks- og uddannelses-arrangement. Virksomheden ønskede at benytte lejligheden til at vise, hvordan man kan bruge Benify-portalen til at tilføre værdi i diskussionerne med kunderne om medarbejderfordele. Vi nøjedes ikke med at skrive om en case fra virkelighedens verden, men kontaktede en af vores kunder, der arbejder inden for et andet marked, og fik denne til at deltage som taler ved arrangementet. Det udviklede sig til en personlig informationsudveksling og en inspirerende diskussion. En sand win-win-situation!”

– Linnéa Liljestrand, leder for Channels & Partnerships

OGSÅ DIN RÅDGIVER

Du mødes ofte med dine kunder og forstår deres behov. Med Benify ved din side kan du levere en løsning, der gør dine kunders medarbejderfordele mere synlige, mindsker deres HR-administration og giver dem en nem rapporteringsfunktion. Og med Benify ved din side kan vi finde nye metoder til at forbedre dine kunders kommunikation og serviceydelser til deres medarbejdere – og vi kan hjælpe dem med at finde medarbejderfordele og bonusser, der lige netop passer til deres medarbejderstab.

DU HJÆLPER DINE KUNDER MED AT ADMINISTRERE MEDARBEJDERFORDELE, STYRKE DERES BRAND SOM ARBEJDSGIVER OG GØRE DERES MEDARBEJDERE MERE ENGAGEREDE

ADMINISTRATION AF MEDARBEJDERFORDELE

Med alle forsikringer og medarbejderfordele centralt tilgængelige — via et enkelt password — er det værd at tage Benify-skridtet. Men hvad med også at lade denne informationshub levere målrettede beskeder, påmindelser, bekendtgørelser samt lade den overvåge løn og udføre skattefradragssimuleringer? Det lyder for godt til at være sandt, ikke? NIKS. Vi gør alt dette med vores portal for at gøre det “Great at Work” for medarbejderne. Arbejdsgiverne nyder også godt af vores portal med mindre administration og mere automatisering, fordi vi også vil gøre det “Great at Work” for dem.

STYRKER BRANDET SOM ARBEJDSGIVER

Hvordan ved dine medarbejdere, hvor meget de betyder for dig? Hvordan kan de forbinde dit virksomhedsnavn og logo med positive værdier? De kender deres løn, men forskningen viser, at 70 % af dem ikke kender værdien af deres medarbejderfordele, og at mange ikke engang forstår, hvordan de kan udnytte deres fordele. Vigtige økonomiske sikkerhedsforanstaltninger som f.eks. pensionsplanlægning og arbejdslivbalance-programmer for forbedret sundhed og wellness bliver enten ignoreret eller underudnyttet.  Med Benifys portal kan du give medarbejderen et komplet billede af hele medarbejderens kompensation, som også viser værdien af dine tilbud. Det er et attraktivt visuelt billede for både nuværende og potentielle nye medarbejdere, hvor de kan se, hvor meget energi HR-afdelingen har lagt i at sammensætte en fordelspakke, der kan gøre det “Great at Work” for den enkelte medarbejder.

“Da vi foretog en analyse af vores medarbejderfordele, fandt vi ud af, at vores HR-afdeling havde svært ved at nå ud til den enkelte medarbejder.  HR-afdelingens foretrukne kommunikationsmidler var introduktionsfoldere, e-mails, intranet og mundtlig videregivelse af informationer. De penge, som virksomheden brugte på medarbejderfordele, opnåede aldrig den ønskede reaktion og værdsættelse hos medarbejderne.

Med Benifys portal, der gjorde det muligt at målrette beskeder og individuelle informationer, fandt vi ud af, at medarbejderne satte 50 % mere pris på deres medarbejderfordele og fik forståelse for, at værdien af disse fordele var en del af deres overordnede lønpakke.”

– Mathias Andreasson, rådgiverchef hos Benify

HOLDER MEDARBEJDERNE ENGAGERET

Hvordan får du dine medarbejdere til ikke blot at lytte, men også deltage? Engagement er trods alt et følelsesmæssigt bånd, der får medarbejderne til at yde deres bedste og gå det ekstra skridt for virksomheden. Du kan selvfølgelig altid give dem gratis kaffe og doughnuts om fredagen. Alle elsker gratis morgenmad. Men vil det gøre medarbejderne mere aktive om mandagen, tirsdagen, onsdagen og torsdagen? Hvad med et interface, hvor du tiltrækker dig medarbejdernes opmærksomhed og kan motivere dem til at logge ind for at få information om gratis morgenmad om fredagen (samt give besked om, at tidsfristen for at vælge visse fordele, er ved at løbe ud). Og hvad med at lave et medarbejder-spørgeskema, hvor du beder dem om at komme med deres feedback, opmuntrer dem til at anbefale åbne stillinger til deres venner, bekendtgør interne klubmøder, giver besked om madpakkespisning og tilbyder interne mentormuligheder? Alt dette kan du gøre – og mere til —med Benifys portal.

SAMME STØRRELSE PASSER IKKE ALLE

Dit arbejde går ud på at hjælpe dine kunder til at blive hørt. Lad os hjælpe dig med en skræddersyet løsning

SKRÆDDERSYET KOMMUNIKATIONSKANAL

Du kan tilbyde Benify-portalen som din helt egen – forsynet med dit eget varemærke – så vi blot bliver en “white-label”-løsning, der bag kulisserne arbejder hårdt på at gøre dig smartere og mere attraktiv. ELLER du kan tilbyde Benify-portalen som en skræddersyet portal, der passer til dine kunders brand med deres logoer, deres firmafarver og deres skrifttype. Så Benify-portalen bliver en forlængelse af deres egen virksomhed og får dem til at fremstå smartere, mere trendy og mere moderne. Du bestemmer.

PARLEZ VOUS FRANCAIS? ESPANOL? ENGLISH?

Som Benify-partner kan du håndtere dine kunders behov for at kommunikere på tværs af sprog, for at virke mere kulturelt forstående eller for at være et skridt foran med hensyn til globalisering. Dine kunder kan have deres Benify-portaler på et sprog, som deres medarbejdere forstår. Det betyder, at hver enkelt medarbejder selv kan vælge det sprog, de foretrækker. Benify-portalen kan vises på spansk, fransk, engelsk, hollandsk, tysk, portugisisk, de skandinaviske sprog – ja faktisk også på ethvert andet sprog.

Virksomheder, der har en multikulturel medarbejderstab, og virksomheder, der har kontorer på tværs af landegrænser, vil sætte stor pris Benify-portalens sprog-fleksibilitet. Hvor mange sprog tales der på dine kunders arbejdspladser?

VI TÆNKER FREMAD, SÅ DU IKKE BEHØVER GØRE DET

Vi har udarbejdet vores produkt og serviceydelser på et tredje grundprincip: TÆNK FREMAD. Det er det, der driver vores udvikling og vores processer, og som sikrer os en gnidningsløs rejse. Hver gang.

DEDIKERET IMPLEMENTERING OG SUPPORT

Under implementeringsfasen: Gnidningsløs proces: Vi har en projektleder, der står for installationen af Benify-portalen og sørger for, at alle integrationsprocesser bliver oprettet mellem din kunde, forsikringsselskaber og fordelsudbydere og Benify. Det betyder, at vi lægger alle medarbejderfordele og forsikringer ind i portalen – både dem, du leverer, og dem, din kunde allerede har. Vi håndterer den sikre udveksling af medarbejder-datafiler og sørger for at projektet gennemføres systematisk, med succes og uden stress fra start til slut. Vores mål er at gøre slutbrugeren, dvs. medarbejderen, klar over, hvad hver enkelt medarbejderfordel betyder, samt at sikre, at administrationen af hver enkelt medarbejderfordel kører gnidningsløst.

Oplæring og løbende feedback: Din kunde udnævner en portal-administrator, det vil typisk være en medarbejder i HR-afdelingen, og Benify oplærer ham eller hende i, hvordan man får mest muligt ud af det nye værktøj til kommunikation og administration af medarbejderfordele. Vi indhenter feedback ved hver fase – hvilket målretter vores produktudvikling og forbedringer. Vi benytter faktisk enhver lejlighed til at lytte til dig og dine kunder samt til at foreslå nye måder at bruge portalen på – sommetider måder, som man end ikke har kunnet forestille sig!

“Det er mit job at sørge for, at implementeringsprocessen er gnidningsløs, organiseret og problemfri for hver eneste HR-afdeling, der installerer vores portal. Vi ønsker også, at det skal være “Great at Work” for dem!”

– Ellen Hagberg, implementeringsleder hos Benify

Når portalen er lanceret:

Din kunde får adgang til rapporteringsværktøjer, som ikke kun kan segmentere medarbejderbasen, men som også kan udtrække de nøgleinformationer, der er nødvendige i forbindelse med forskellige typer compliance. Statistikker og visualisering af trends er selvfølgelig også tilgængelige – ligesom spørgeskema-værktøjer, automatiseret modtagelse af nye medarbejdere, trigger-emails osv..  Og din kunde får en dedikeret ekspert i kundeservice, som har til opgave at overvåge kundens interesser samt sørge for, at portalen bliver ved med at være dynamisk og attraktiv. Hvis kunden ønsker at foretage ændringer, tildeler vi kunden en projektleder, der også kan klare dette.

Angiv dine oplysninger, så kontakter vi dig:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Danmark
Benify Sverige
Benify Gøteborg
Benify Malmø
Benify Finland
Benify Nederlandene
Benify Norge
Benify Storbritannien
Benify Tyskland
Benify Frankrig

A message about our cookies

At Benify, we use cookies on our website so that you are able to enjoy the best possible online experience. We are telling you this because, as per the Electronic & Communications Act (2003), we have a responsibility to let each visitor to our website know exactly how our website uses cookies and what you can do to avoid them in future.

How we use our cookies

A cookie is a text file which is stored on your computer. At Benify, we use cookies so that we are able to enhance the way in which each visitor interacts with our website – meaning that we can continue to bring you as smooth a personal browsing experience as possible.

We also use cookies as part of our Google Analytics exercises, allowing us to compile visitor statistics as well as gain a better understanding as to how you and our other visitors interact with our website.

The Vimeo movie on our website also contains third-party cookies. These are used solely for the purpose of being able to provide this video on our website, and will not be used to store any personal information about your visit.

What you can do to avoid cookies

You can avoid the use of cookies simply by adjusting your settings within your internet browser. This will prevent any cookies from being saved to your hard drive.

Most modern browsers now also support a private mode function which will automatically delete all cookies after each of your browsing sessions.

You can also manually delete all cookies from your hard drive yourself – however, please think twice before doing this as this may sometimes lead to a reduced browsing experience on some websites, and may even bear risk to you losing some of your personal settings.

Privacy Policy

Statement of purpose
Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of security. In this policy Benify demonstrates how we process personal data.

Personal data definition
The legal definition of personal data is; information from which the individual concerned can be identified, either directly or through use of the data in conjunction with other information that is in, or is likely to come into, the possession of the data controller.
Sensitive personal data includes e.g. data subject´s racial or ethnic origin, trade union membership, physical or mental health condition or sexual life and religious beliefs.

How we process personal data
Benify Group’s products are, in short, a total compensation tool through which Benify manages employee remuneration (foremost benefits) and digital advice on pension.
When processing personal data Benify assists the client to fulfill their obligations, e.g. that they in some way ensure that all employees actually get their compensation and to fulfill other obligations in their employment agreements.
Benify Group is Data processer, since we process personal data about the end-user from Data controller (our clients). When processing personal data legislation imposes certain requirements of how this is to be done, in orders to secure individuals right to privacy and safe routines in the processing. The product that Benify provides incurs a lot of contact with personal data. Benify only processes personal data within the EEA.
To be able to process personal data on the behalf of a Data controller Benify signs a Personal Data Agreement (PDA) and state that Benify shall comply with instructions from the Data controller and with the personal data regulation in each country. Benify’s subcontractor (Lifeplan) also have to sign a PDA with Benify ensuring that they agree to follow the Data controller´s instructions and security requirements set by applicable personal data legislation in force at each time
When personal data that Benify Group process and stores no longer for fills a purpose. Benify Group erase the personal data without any delay according to an internal erasing policy.

Data security
Benify Group ensures that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times. Security mechanisms including e.g. encryption of data, firewalls, secure logging and access controls are in place to protect personal data.

The end-user’s rights
The end-user has the right to once a year, free of charge through the data controller, request written information about the personal data Benify Group holds or processes for him or her.

Cookies
Benify uses so called cookies. A cookie is a text file stored on your computer. The purpose of our use of cookies is to facilitate for the end-user, not to record information about the end-user as a person or in any other manner that could threaten his or her identity. Cookies that are saved will not be disclosed to third parties, and will not be used to target ads or otherwise used for marketing.

How cookies can be avoided
Users can always delete cookies from the hard drive in the computer used to login to Benify´s portal. Most modern browsers also support so-called ” Private mode “, which means that the end-user’s cookies are deleted every time they close their browser.

Registering IP-addresses
When visiting Benify´s portal Benify will automatically register end-users IP-addresses. The information will be used to calculate the number of visitors and the frequency.

Consent
The applicable personal data legislation requires that a Data subject (the end-user) must consent in order for anyone to process their personal data. However, there are some exemptions. Due to these exemptions, no consent is needed. The end-user will get informed about their personal data being processed by Benify when registered.

Review
This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review.

Our website uses cookies so that you are able to enjoy the best possible browsing experience. By continuing to use our website under your current settings, you agree to accept our cookies. Read more
Close