Benify

VI HJÆLPER DIG MED AT SKABE VÆRDI OG OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER

Som Benify-partner bruger du vores portal til at gøre det
"Great at Work" for dine kunder.

Læs mere

FÅ HJÆLP TIL AT DIFFERENTIERE DIT SALG AF OG DIN RÅDGIVNING I FORBINDELSE MED MEDARBEJDERFORDELE

En stor spansk konsulentvirksomhed inden for medarbejderfordele ønskede at udvide sin kundeportefølje bestående af HR-ledere, der stod over for at beslutte, hvilke fordelsordninger og forsikringer, de skulle købe af virksomheden. Virksomheden indså, at den på et marked præget af intens konkurrence var nødt til at hjælpe kunderne med at administrere og implementere medarbejderfordelene, og måtte sande at virksomhedens egen fordelsportal var forældet. Virksomheden begyndte at se sig om efter en fleksibel, mere moderne og skalerbar portal til medarbejderfordele. Og det var her Benify kom ind i billedet. Vi hjalp virksomheden med at yde en bedre service til 100 kunder samt udarbejdede kundeløsninger som f.eks. skræddersyede rapporteringsværktøjer og skattesimuleringer, så kunderne kunne leve op til markedskravene. Med Benify-portalen begyndte virksomheden at sælge sine medarbejderfordele og forsikringer med et stærkt administrations- og kommunikationsværktøj, der ikke alene organiserer virksomhedens tilbud men også øger medarbejdernes udnyttelse af tilbuddene samt deres engagement. Og nu er virksomheden i gang med at opskalere med Benify i Portugal for at få en konkurrencefordel der.

ØGET SERVICE GENNEM VORES STÆRKE KOMMUNIKATIONSKANAL

Vores portal leverer ikke alene forsikringer og medarbejderfordele til dine kunder på en mere virkningsfuld og forståelig måde. Den gør det også muligt at promovere det, som du og dine kunder er bedst til. I Sverige benytter de finansielle institutioner f.eks. vores løsning til at udbrede deres serviceydelser, og her fungerer vi som en ny kanal, som de bruger til at nå ud til medarbejdere og potentielle kunder. Benify hjælper med at oprette simuleringer, så medarbejderne bedre kan forstå, hvordan allokeringen af deres bruttoløn på deres nuværende lønsedler og deres fremtidige pensionsordninger virker. Vi gør via vores portal disse værktøjer tilgængelige over hele landet, hvorved alle portalbrugere får kendskab til de tilbud, som vi i fællesskab har udarbejdet. Med Benify får vores partnere ikke alene hjælp til at skabe opmærksomhed omkring nye serviceydelser, de får også en værdifuld kommunikationskanal, der når ud til tusindvis af medarbejderes øjne og ører. Vi kan gøre det samme for dig og dine kunder!

HJÆLP DINE KUNDER MED AT BLIVE "GREAT AT WORK"

Vi har hjulpet mange virksomheder med at blive bedre arbejdsgivere. Med vores fleksible løsning er virksomhederne blevet bedre til at viderekommunikere deres virksomhedskultur, undervise medarbejderne i virksomhedens produkter og serviceydelser samt inspirere medarbejderne til både at være mere deltagende og aktivt engagerede. Benify kan hjælpe dine kunder med alt lige fra modtagelse af nye medarbejdere til transport og produktundervisning ja selv med fratrædelsessamtaler.

Her er et eksempel:

Et globalt medicinalfirma med 6.000 medarbejdere henvendte sig til Benify for at få hjælp til at administrere deres bonusprogram, hvor medarbejderne kan bytte feriedage med pensionsindbetalinger og kontanter og omvendt alt efter, hvad der passer bedst til den enkelte medarbejders situation og behov. I et firma med en global medarbejderstab effektiviserede Benifys løsning ikke alene personalegodesystemet, men reducerede også den dertil knyttede komplicerede administration.

Systembolaget, der har 6.000 medarbejdere, bad Benify om at stå for at levere julegaver hjem til deres medarbejdere som tak for deres indsats. Da portalen indeholder medarbejderoplysninger, kunne vi nemt automatisere, forenkle og centralisere denne proces.

Rambøll Consulting, der har 1.000 medarbejdere, bruger Benify-portalen til at håndtere modtagelse af nye medarbejdere, spørgeskemaer til nye medarbejdere samt fratrædelsessamtaler. Papirarbejdet er blevet minimeret, og nye medarbejdere bliver introduceret for virksomhedens kultur straks ved ansættelsens start.

En global drikkevareproducent, hvis lokale afdeling har 500 medarbejdere, bruger Benify-løsningen til at undervise sine medarbejdere i virksomhedens produkt-suite. Med udbringning til medarbejdernes hjem gjorde Benify det nemt for både virksomheden og medarbejderne.

Scania, der har 11.000 medarbejdere, har oprettet en pendlerbus fra byen og ud til virksomhedens område. Der er adgang til brugeranalyse via Benifys rapporteringsværktøjer, og biletter kan købes via Benify-appen.

VI HAR GJORT DET FØR. VI GLÆDER OS TIL AT GØRE DET IGEN. (OG IGEN.)

Benify er gået sammen med hundredvis af forsikringsselskaber og fordelsudbydere for at udvikle en integreret løsningsmodel samt forbedre deres rækkevidde.

VI KAN OGSÅ INTEGRERE DIN LØSNING

Vi arbejder sammen med nogle af de største og bedste serviceudbydere i Europa og internationalt. Vi integrerer deres serviceydelser i vores portal, som virksomhederne og deres medarbejdere så kan bruge. Og disse serviceudbydere tilbyder vores portal, når de taler med deres kunder. Det gør deres serviceydelser endnu mere attraktive. Det er et samlet tilbud, som giver serviceudbydernes kunder større værdi og samtidigt differentierer deres egne serviceydelser. Nedenfor giver vi nogle eksempler på virksomheder, som vi er stolte af at kalde vores samarbejdspartnere. De er fremragende til lønsystemer, forsikringstilbud og valgfrie medarbejderfordele, samt til at oprette HCM-systemer. Og deres løsninger gøres endnu bedre ved hjælp af Benify.

• Blandt de lønsystem-udbydere, som vi har sat i forbindelse med vores kunder, kan nævnes ADP, SAP, HRM og Oracle.
• Og blandt de forsikringsselskaber, som vi samarbejder med, kan nævnes: Mercer, Skandia, Bliwa, GE Capital og SPP.
• De udbydere af medarbejderfordele, som vi samarbejder med, er blandt andre: SATS, Fox Security, Sodexo, SOS Redcross, Edenred og Leaseplan.
• Vi har også indlagt medarbejder-rabatter i vores portal fra følgende virksomheder: Hertz, HP, Apple og Best Western.

BENIFYS KERNEVÆRDIER:

OVERGÅ KUNDERNES FORVENTNINGER, OG UDVIS NÆSTEKÆRLIGHED, ER GRUNDLAGET FOR ALT, HVAD VI FORETAGER OS

Og det omfatter også, hvordan vi støtter dig og hjælper dig med at finde den allerbedste løsning til dine kunder

DIN HJÆLPEPILOT OG COACH

Som det er tilfældet med alt andet, vi foretager os, er vores mål også at #OvergåForventninger og #UdviseNæstekærlighed i forbindelse med vores samarbejde med andre. Du får selvfølgelig adgang til salgsværktøjer, der forklarer Benify-medarbejderportalen, og du får tildelt en dedikeret channel manager, der kan rådgive dig samt støtte dig i dit arbejde. Vores channel managers har ved tidligere lejligheder fungeret som sparringspartner, designer, coach, underviser og guru samt ledsaget partner-teams til salgsmøder, afholdt workshops og træningskurser og endda ydet rådgivning i forbindelse med co-branding og markedsføringskampagner. Vores mål er at gøre dig klogere og mere konkurrencedygtig. Så vi lytter også til dig og tilføjer nye funktioner. Med Benify-portalen kan du tilbyde det smarteste og mest fleksible alt-i-et værktøj til at håndtere medarbejderfordele, styrke dine kunders brand som arbejdsgiver og gøre dine kunders medarbejdere mere engagerede.

“Vi tror på, at vi alle bliver klogere og bedre ved at dele erfaringer. Vi er glade for at kunne sætte vores samarbejdspartnere i forbindelse med hinanden og hjælpe dem til at dele best practice på tværs af forskellige markeder. En af vores samarbejdspartnere havde planlagt et netværks- og uddannelses-arrangement. Virksomheden ønskede at benytte lejligheden til at vise, hvordan man kan bruge Benify-portalen til at tilføre værdi i diskussionerne med kunderne om medarbejderfordele. Vi nøjedes ikke med at skrive om en case fra virkelighedens verden, men kontaktede en af vores kunder, der arbejder inden for et andet marked, og fik denne til at deltage som taler ved arrangementet. Det udviklede sig til en personlig informationsudveksling og en inspirerende diskussion. En sand win-win-situation!”

– Linnéa Liljestrand, leder for Channels & Partnerships

OGSÅ DIN RÅDGIVER

Du mødes ofte med dine kunder og forstår deres behov. Med Benify ved din side kan du levere en løsning, der gør dine kunders medarbejderfordele mere synlige, mindsker deres HR-administration og giver dem en nem rapporteringsfunktion. Og med Benify ved din side kan vi finde nye metoder til at forbedre dine kunders kommunikation og serviceydelser til deres medarbejdere – og vi kan hjælpe dem med at finde medarbejderfordele og bonusser, der lige netop passer til deres medarbejderstab.

DU HJÆLPER DINE KUNDER MED AT ADMINISTRERE MEDARBEJDERFORDELE, STYRKE DERES BRAND SOM ARBEJDSGIVER OG GØRE DERES MEDARBEJDERE MERE ENGAGEREDE

ADMINISTRATION AF MEDARBEJDERFORDELE

Med alle forsikringer og medarbejderfordele centralt tilgængelige — via et enkelt password — er det værd at tage Benify-skridtet. Men hvad med også at lade denne informationshub levere målrettede beskeder, påmindelser, bekendtgørelser samt lade den overvåge løn og udføre skattefradragssimuleringer? Det lyder for godt til at være sandt, ikke? NIKS. Vi gør alt dette med vores portal for at gøre det “Great at Work” for medarbejderne. Arbejdsgiverne nyder også godt af vores portal med mindre administration og mere automatisering, fordi vi også vil gøre det “Great at Work” for dem.

STYRKER BRANDET SOM ARBEJDSGIVER

Hvordan ved dine medarbejdere, hvor meget de betyder for dig? Hvordan kan de forbinde dit virksomhedsnavn og logo med positive værdier? De kender deres løn, men forskningen viser, at 70 % af dem ikke kender værdien af deres medarbejderfordele, og at mange ikke engang forstår, hvordan de kan udnytte deres fordele. Vigtige økonomiske sikkerhedsforanstaltninger som f.eks. pensionsplanlægning og arbejdslivbalance-programmer for forbedret sundhed og wellness bliver enten ignoreret eller underudnyttet.  Med Benifys portal kan du give medarbejderen et komplet billede af hele medarbejderens kompensation, som også viser værdien af dine tilbud. Det er et attraktivt visuelt billede for både nuværende og potentielle nye medarbejdere, hvor de kan se, hvor meget energi HR-afdelingen har lagt i at sammensætte en fordelspakke, der kan gøre det “Great at Work” for den enkelte medarbejder.

“Da vi foretog en analyse af vores medarbejderfordele, fandt vi ud af, at vores HR-afdeling havde svært ved at nå ud til den enkelte medarbejder.  HR-afdelingens foretrukne kommunikationsmidler var introduktionsfoldere, e-mails, intranet og mundtlig videregivelse af informationer. De penge, som virksomheden brugte på medarbejderfordele, opnåede aldrig den ønskede reaktion og værdsættelse hos medarbejderne.

Med Benifys portal, der gjorde det muligt at målrette beskeder og individuelle informationer, fandt vi ud af, at medarbejderne satte 50 % mere pris på deres medarbejderfordele og fik forståelse for, at værdien af disse fordele var en del af deres overordnede lønpakke.”

– Mathias Andreasson, rådgiverchef hos Benify

HOLDER MEDARBEJDERNE ENGAGERET

Hvordan får du dine medarbejdere til ikke blot at lytte, men også deltage? Engagement er trods alt et følelsesmæssigt bånd, der får medarbejderne til at yde deres bedste og gå det ekstra skridt for virksomheden. Du kan selvfølgelig altid give dem gratis kaffe og doughnuts om fredagen. Alle elsker gratis morgenmad. Men vil det gøre medarbejderne mere aktive om mandagen, tirsdagen, onsdagen og torsdagen? Hvad med et interface, hvor du tiltrækker dig medarbejdernes opmærksomhed og kan motivere dem til at logge ind for at få information om gratis morgenmad om fredagen (samt give besked om, at tidsfristen for at vælge visse fordele, er ved at løbe ud). Og hvad med at lave et medarbejder-spørgeskema, hvor du beder dem om at komme med deres feedback, opmuntrer dem til at anbefale åbne stillinger til deres venner, bekendtgør interne klubmøder, giver besked om madpakkespisning og tilbyder interne mentormuligheder? Alt dette kan du gøre – og mere til —med Benifys portal.

SAMME STØRRELSE PASSER IKKE ALLE

Dit arbejde går ud på at hjælpe dine kunder til at blive hørt. Lad os hjælpe dig med en skræddersyet løsning

SKRÆDDERSYET KOMMUNIKATIONSKANAL

Du kan tilbyde Benify-portalen som din helt egen – forsynet med dit eget varemærke – så vi blot bliver en “white-label”-løsning, der bag kulisserne arbejder hårdt på at gøre dig smartere og mere attraktiv. ELLER du kan tilbyde Benify-portalen som en skræddersyet portal, der passer til dine kunders brand med deres logoer, deres firmafarver og deres skrifttype. Så Benify-portalen bliver en forlængelse af deres egen virksomhed og får dem til at fremstå smartere, mere trendy og mere moderne. Du bestemmer.

PARLEZ VOUS FRANCAIS? ESPANOL? ENGLISH?

Som Benify-partner kan du håndtere dine kunders behov for at kommunikere på tværs af sprog, for at virke mere kulturelt forstående eller for at være et skridt foran med hensyn til globalisering. Dine kunder kan have deres Benify-portaler på et sprog, som deres medarbejdere forstår. Det betyder, at hver enkelt medarbejder selv kan vælge det sprog, de foretrækker. Benify-portalen kan vises på spansk, fransk, engelsk, hollandsk, tysk, portugisisk, de skandinaviske sprog – ja faktisk også på ethvert andet sprog.

Virksomheder, der har en multikulturel medarbejderstab, og virksomheder, der har kontorer på tværs af landegrænser, vil sætte stor pris Benify-portalens sprog-fleksibilitet. Hvor mange sprog tales der på dine kunders arbejdspladser?

VI TÆNKER FREMAD, SÅ DU IKKE BEHØVER GØRE DET

Vi har udarbejdet vores produkt og serviceydelser på et tredje grundprincip: TÆNK FREMAD. Det er det, der driver vores udvikling og vores processer, og som sikrer os en gnidningsløs rejse. Hver gang.

DEDIKERET IMPLEMENTERING OG SUPPORT

Under implementeringsfasen: Gnidningsløs proces: Vi har en projektleder, der står for installationen af Benify-portalen og sørger for, at alle integrationsprocesser bliver oprettet mellem din kunde, forsikringsselskaber og fordelsudbydere og Benify. Det betyder, at vi lægger alle medarbejderfordele og forsikringer ind i portalen – både dem, du leverer, og dem, din kunde allerede har. Vi håndterer den sikre udveksling af medarbejder-datafiler og sørger for at projektet gennemføres systematisk, med succes og uden stress fra start til slut. Vores mål er at gøre slutbrugeren, dvs. medarbejderen, klar over, hvad hver enkelt medarbejderfordel betyder, samt at sikre, at administrationen af hver enkelt medarbejderfordel kører gnidningsløst.

Oplæring og løbende feedback: Din kunde udnævner en portal-administrator, det vil typisk være en medarbejder i HR-afdelingen, og Benify oplærer ham eller hende i, hvordan man får mest muligt ud af det nye værktøj til kommunikation og administration af medarbejderfordele. Vi indhenter feedback ved hver fase – hvilket målretter vores produktudvikling og forbedringer. Vi benytter faktisk enhver lejlighed til at lytte til dig og dine kunder samt til at foreslå nye måder at bruge portalen på – sommetider måder, som man end ikke har kunnet forestille sig!

“Det er mit job at sørge for, at implementeringsprocessen er gnidningsløs, organiseret og problemfri for hver eneste HR-afdeling, der installerer vores portal. Vi ønsker også, at det skal være “Great at Work” for dem!”

– Ellen Hagberg, implementeringsleder hos Benify

Når portalen er lanceret:

Din kunde får adgang til rapporteringsværktøjer, som ikke kun kan segmentere medarbejderbasen, men som også kan udtrække de nøgleinformationer, der er nødvendige i forbindelse med forskellige typer compliance. Statistikker og visualisering af trends er selvfølgelig også tilgængelige – ligesom spørgeskema-værktøjer, automatiseret modtagelse af nye medarbejdere, trigger-emails osv..  Og din kunde får en dedikeret ekspert i kundeservice, som har til opgave at overvåge kundens interesser samt sørge for, at portalen bliver ved med at være dynamisk og attraktiv. Hvis kunden ønsker at foretage ændringer, tildeler vi kunden en projektleder, der også kan klare dette.

A message about our cookies

At Benify, we use cookies on our website so that you are able to enjoy the best possible online experience. We are telling you this because, as per the Electronic & Communications Act (2003), we have a responsibility to let each visitor to our website know exactly how our website uses cookies and what you can do to avoid them in future.

How we use our cookies

A cookie is a text file which is stored on your computer. At Benify, we use cookies so that we are able to enhance the way in which each visitor interacts with our website – meaning that we can continue to bring you as smooth a personal browsing experience as possible.

We also use cookies as part of our Google Analytics exercises, allowing us to compile visitor statistics as well as gain a better understanding as to how you and our other visitors interact with our website.

The Vimeo movie on our website also contains third-party cookies. These are used solely for the purpose of being able to provide this video on our website, and will not be used to store any personal information about your visit.

What you can do to avoid cookies

You can avoid the use of cookies simply by adjusting your settings within your internet browser. This will prevent any cookies from being saved to your hard drive.

Most modern browsers now also support a private mode function which will automatically delete all cookies after each of your browsing sessions.

You can also manually delete all cookies from your hard drive yourself – however, please think twice before doing this as this may sometimes lead to a reduced browsing experience on some websites, and may even bear risk to you losing some of your personal settings.

Angiv dine oplysninger, så kontakter vi dig:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Danmark
Benify Sverige
Benify Gøteborg
Benify Malmø
Benify Finland
Benify Nederlandene
Benify Norge
Benify Storbritannien
Benify Tyskland
Benify Frankrig
USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

Privacy Policy

Statement of purpose

Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of integrity and security. In this policy, Benify explains why and how we process personal data.


Key terms and definitions

There are some key legal terms that it is essential to know in order to understand this policy. Below is a description of these terms.

Personal data is information related to an identified or identifiable natural person or data subject. An identifiable person is someone who can be identified, either directly, for example through a personal identity number, or indirectly, through use of the data in conjunction with other information in the possession of the data controller. Certain special categories of personal data, including racial or ethnic origin, trade union membership, sexuality, physical or mental health conditions, and religious beliefs, are considered sensitive data. Such data require higher protection and safeguards.

Processing personal data includes any operation or set of operations performed on personal data, whether or not by automatic means. So, processing includes disclosure by transmission, structuring, amending, storing and many other activities performed on personal data.

Controller is the natural or legal person who determines the purposes and means of the processing of their personal data. The controller is entitled to engage other parties to process personal data on its behalf. Such party is called a processor. The processor is thus acting under the authority of the controller and is only allowed to process the controller’s personal data on instructions from the controller or if required by applicable law.


Why Benify processes personal data

Benify provides software as a service to our clients in order to assist them in improving and managing their employees’ compensation, thereby strengthening their employer brands. The services are provided through Benify’s digital benefit portal where employees of our clients log in as end-users to view and manage their compensation and benefits. Provision of these services thus require Benify to processes personal data of our clients identifying and relating to our clients’ employees as data subjects.

Consequently, each client is the controller of their respective personal data and Benify is engaged as a processor acting under the authority, and on the behalf, of our clients.

When end-users log on to the benefit portal for the first time, they are informed about the client’s role as controller, Benify’s role as a processor and the general purposes for which their personal data is being processed by Benify.


How Benify processes personal data

The benefit portal is tailored to each client’s service request. The processing activities carried out by Benify therefore differ between different clients, but generally includes (without being limited to) the following operations:

• Receiving personal data related to the end users of the portal from clients and end-users
• Integrating the personal data in the benefits portal to set up individual accounts and further personalize the experience of the portal
• Administrating orders and salary transactions related to orders made by the data subjects in the benefit portal, and transmitting the data back to the client
• Developing new tools, products of services for our clients
• Communicating with end-users and client administrators regarding use of the benefit portal

Benify only processes the clients’ personal data in order to provide them with our services for digital processing of compensation and benefits, and only pursuant to their instructions or as required by law. When authorized by clients to process personal data for continuous development, testing and troubleshooting in the benefit portal, Benify uses pseudonymized, anonymized or aggregated data to the extent possible.

Benify’s processing activities is governed by written Data Processing Agreements between Benify and each client. These agreements states that Benify is acting as a processor under the authority of the controller and shall comply with instructions from the client and relevant data protection authority. It also imposes certain obligations on Benify regarding how to process personal data in order to ensure privacy rights and secure routines.

Since Benify only processes our client’s personal data as a processor, the client as controller determines the purposes and means of the processing.


Individual consent to independent suppliers

The companies that offer their products and services in the portal are independent suppliers. They are not sub-contractors of Benify but have entered into cooperation agreements with Benify pursuant to which they offer their products and services in the benefit portal as a digital marketplace for the clients and end-users. The supplier is therefore the contractual counterparty in relation to orders made in the portal, not Benify.

In order to complete a purchase in the portal, the end-user must give its consent to the supplier (i) gaining access to relevant personal data of the end‑user and (ii) processing that personal data in order to fulfill its obligations to the end-user. The consent is given as a separate step in the ordering process. If the end user consents, Benify will send the order to the supplier and provide the supplier with relevant personal data relating to the end-user.

When an order is completed by the end-user, the supplier is the controller of the personal data it has received. The supplier is therefore responsible for determining the purpose and means of processing such data.


Subcontractors

Any subcontractor engaged by Benify that will process personal data under the authority, and on behalf, of Benify must enter into a separate DPA with Benify. Pursuant to this agreement, the subcontractor agrees to comply with instructions from relevant data controller and applicable data protection legislation.

Benify is obliged to keep its clients informed about any subcontractor engaged to process the clients’ personal data and the clients are entitled to object to such subcontractor’s processing.


Data storage and transfer

Benify only stores and processes personal data within the European Economic Area (EEA). No personal data is transferred to any third country outside of the EEA.

Benify’s data centers are located in Sweden and Germany.


Data security

The security of personal data is important to Benify. We ensure that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times and we follow generally accepted standards and frameworks to protect personal data. This means that personal data, for example, is protected against unauthorized access, changes or destruction.

In order to achieve a structured and strategic approach to information security, Benify has a fully implemented information security management system according to ISO/IEC 27001 which caters to both administrative and technical security controls. Benify is therefore ISO/IEC 27001:2013 certified. The certification process has been performed by an independent external certification body that has been accredited by an accreditation body.

For further information, see the Benify security page available on our public website.


Cookies

Benify uses cookies on our website so that users can enjoy the best possible online experience.

For further information, see the Benify Cookie Policy available on our public website.


Marketing & communication

Benify provides and communicates high street discounts for or our end-users via e-mail, also known as BenifyDeals. This type of communication is by Benify considered to be direct marketing which requires each end-users consent (opt-in). The consent for BenifyDeals will be collected at first log-in. If you do not leave your consent no BenifyDeals communication will take place. Each end-user always has the possibility to withdraw BenifyDeals consent (opt-out) in the Benify portal and directly in the received e-mail.


Review

This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review. Document owner is responsible for annual review. In case of recurring critical incidents there may be additional reviews.

Our website uses cookies so that you are able to enjoy the best possible browsing experience. By continuing to use our website under your current settings, you agree to accept our cookies. Read more
Close