Benify

Great at work
med Benify

LÆS MERE

Én portal:

Alt vedrørende medarbejder-
fordele, kommunikation og kompensation

bruttolønsordninger

Benify tilbyder et nyt koncept inden for bruttoløns-
ordninger.

Gennemtestet:

Anvendes i otte lande af mere end 500 virksomheder og 800.000 medarbejdere

Alt samlet på et sted

Vi tilbyder

  • Masser af fordele

    Med et stort udbud af medarbejder-
    fordele er der altid noget, der passer
    til dine medarbejdere.

  • Brutto- og nettolønsfordele

    Med rådgivning og et helt nyt koncept inden for netto- og bruttolønsgoder, hjælper vi vores kunder til at benytte fordelene inde for SKATs rammer.

  • visualisere lønpakken

    Dine medarbejdere værdsætter
    kun 70% af hvad de faktisk får,
    lad os hjælpe med at ændre det!

  • Ingen administration

    Benifys løsning automatisere
    på en helt ny måde administrationen
    af medarbejderfordele, så I får mere
    tid til alt det andet.

  • Medarbejder- kommunikation

    Benify gør det enkelt
    at kommunikere med
    den enkelte medarbejder.

  • Fri support

    Hos Benify er al support inkluderet,
    hvis dine medarbejdere har
    spørgsmål eller brug for hjælp.

  • Attraktivt

    Med vores portal får du et
    praktisk værktøj til at blive en
    mere attraktiv arbejdsgiver.

  • Engageret

    Portalen holder dine medarbejdere
    informerede og engagerede. Det
    styrker dit brand som arbejdsgiver.

De ansatte hos AstraZeneca har i dag bedre kendskab til deres pensionsordning takket være Benify.

- Ulf Holmgren, AstraZeneca

Benify hjælper os, med at give vores 10 000 medarbejdere attraktive fordele uanset hvor i landet de arbejder.

- Ulrika Englund, Sandvik

BENIFY TILBYDER MEGET MERE END BARE EN FORDELSPORTAL. De hjælper os til at blive en bedre og mere effektiv arbejdsgiver.

- Fredrik Johansson, Swedavia

Flere medarbejderfordele – mindre arbejde

Vi gør det let for dig at blive en attraktiv arbejdsgiver.

  • Mobiltelefon
  • Bredbånd
  • Mobil-
    abonnement
  • Frokost-
    ordninger
  • Cykling
  • Pc'er
  • Rygestop
  • Coaching
  • Seminarer
  • Fitness
  • sundheds-
    forsikring
  • Rengøring
  • Pension
  • tablets
  • Crossfit
  • Sport
  • øjenlaser
  • Aviser
  • Offentlig
    transport
  • Uddannelse
  • Rabatter
  • Skærm-
    briller
  • Massage
  • ulykkes-
    forsikring
  • indbo-
    forsikring
  • Akupunktur
  • Sommerhus
  • Madudlevering
  • Lektiehjælp
  • Julegaver
  • Terapi
  • Ecodriving
  • Kostråd
  • Yoga
  • Stress-
    coaching
  • GPS
  • fodterapi
  • Diætist
  • Gruppetræning
  • Donationer
  • delebil
  • Rabatter
  • Bonus

Flere fordele

Vores smarte medarbejderportal giver arbejdspladsen mulighed for at fastlægge rammerne, samtidig med at vi giver den enkelte medarbejder mulighed for selv at vælge sine fordele. Vores fornemste mission er at gøre det lettere for dine medarbejdere samt enklere og mere trygt for dig som arbejdsgiver.

Få styr på fordelsjunglen

Med de rigtige fordele bliver du en attraktiv arbejdsgiver med større konkurrencekraft til at tiltrække, motivere og fastholde de dygtige medarbejdere. Alle kan lide fordele, men alle er også individer og dermed interesserede i noget forskelligt.
I vores portal fastlægger du selv rammerne. Det giver en individtilpasning, som kræver en minimal arbejdsindsats fra dig og giver øget engagement fra dine medarbejdere. Portalen giver fuldt overblik over, hvilke fordele man kan vælge og den samlede værdi af alt det, du tilbyder. En tydelighed og enkelthed, som kan betale sig – både for medarbejderen og for dig som arbejdsgiver.

Hundredvis af leverandører 


Benify giver dig adgang til hundredvis af fordele, samlet på ét og samme sted. Med det store udbud af fordele, som vi formidler, bliver vi desuden en konkurrencestærk forhandler. Hvilket betyder, at dit personale får markedets bedste tilbud fra de bedste leverandører.

Unikke fordele

Ud over alle de fordele, som vi tilbyder samtlige medarbejdere, har du også mulighed for at opbygge dine egne, skræddersyede fordele til dine medarbejdere. Måske vil I gerne tilbyde morgenmad på jobbet, internetkurser eller andre fordele, som I enten vil fremhæve eller finde en smidigere måde at administrere på – vores system håndterer dette uden problemer!

 

benifyCard er nøglen til en verden af tilbud


Alle kan lide et godt tilbud. Når du bliver kunde hos os, åbner der sig en hel verden af fordelagtige tilbud for dine medarbejdere gennem det, vi kalder benifyCard. Hundredvis af butikker, restauranter, hoteller og oplevelsesleverandører, hvoraf mange er Danmarks stærkeste varemærker, har valgt at slutte sig til benifyCard. En ekstra fordel, som er attraktiv i sig selv, og som findes på Benifys APP.

Er det svært?


Enkelhed er selve kernen i vores tilbud. Vi sparer dig for arbejdet med at finde leverandører og gør det enklere at skræddersy tilbuddene til dine medarbejdere.

Mød den enkelte medarbejder som individ

Skræddersy al kommunikation
let og enkelt, så hver medarbejder
får præcis den information, som
er relevant.

De rigtige informationer til de rigtige medarbejdere

Undgå at drukne arbejdspladsen i unødvendige informationer. I portalen skræddersyer du enkelt al kommunikation, så den enkelte medarbejder kun får de informationer, som er relevante for vedkommende. Det gør kommunikationen mere effektiv og forebygger misinformation og unødvendige misforståelser.

Dokumentér processerne

Hvem har ikke skrevet under? Som arbejdsgiver er det vigtigt, at alle medarbejdere har læst og underskrevet politikker og retningslinjer. Portalen giver dig fuldt overblik og kontrol over, hvem der har underskrevet, og hvem der mangler. En proces, der ellers kan være tidskrævende og svær at holde styr på.

Hurtigt aftræk

Motiver den nyansattes iver efter at komme i gang. Onboarding og offboarding bliver smidigere og mere effektiv med Benify. Du kan afkorte opstarten for nyansatte ved at give adgang til begrænsede dele af portalen, allerede inden ansættelsen starter. På samme måde tager portalen hånd om exit-processen, når en ansættelse ophører.

vores Produkt

Slip for
administrative
opgaver

Benify sætter medarbejderen
i fokus og befrier dig fra
tidskrævende papirarbejde.

Lad os gøre arbejdet

Når du vælger vores portal, frigør du dig fra en hel del administration. Tid, som du i stedet kan bruge på den menneskelige side af HR-arbejdet. Vi varetager alt fra håndtering af leverandørfakturaer til opfølgning og indkøb. Du får et system, der automatiserer masser af tidskrævende manuelt arbejde, og som kan integreres helt med virksomhedens eksisterende infrastruktur.

Giv medarbejderen kontrol

I portalen kan medarbejderen selv løse opgaver, som tidligere har været tidsrøvere i HR-arbejdet. Ud over at frigøre ressourcer giver tilgængeligheden også en følelse af kontrol og gennemskuelighed for den enkelte medarbejder. En løsning, som alle vinder på.

Et skridt mod et papirfrit HR

Drukner HR-afdelingen i formularer og blanketter? Med vores portal kan du endelig tage et stort skridt mod et papirfrit HR. Rapportering af bijob, håndtering af julegaver eller bruttolønsordninger; portalen er skabt til at løse alt, og med al information samlet på ét sted er det ikke meget, der skal udskrives på papir.

Det går rigtigt til

Med Benify behøver du aldrig bekymre dig om at begå en fejl. Vi har en tæt dialog med SKAT og sikrer, at alt forløber korrekt og i henhold til lovgivningen.

Rådgivning

Vi har stor erfaring inden for juridisk vejledning vedrørende medarbejderfordele. Benify har revolutioneret måden at tilbyde medarbejderfordele på. Du kan tilbyde dine medarbejdere et nyt koncept inden for bruttolønsgoder samt en lang række rabataftaler. Alt sker digitalt og automatiseret i en portal, som er brandet til din virksomhed, hvor hver enkelt medarbejder får fuldt overblik over sin individuelle ansættelsespakke.

Låt oss göra jobbet 


När du väljer vår portal gör du dig fri från en hel del administration. Tid som du istället kan lägga på den mänskliga sidan av HR-arbetet. Allt från kvittohantering till uppföljning och upphandlingar sköts av oss. Du får ett system som automatiserar mängder av tidsödande handpåläggning och som kan integreras helt med företagets befintliga infrastruktur.

Ge medarbetaren kontroll


I portalen kan medarbetaren själv lösa sysslor som tidigare varit tidstjuvar i HR-arbetet. Utöver att resurser frigörs, ger tillgängligheten också en känsla av kontroll och transparens för den enskilde medarbetaren. En lösning alla vinner på.

Ett steg mot pappersfri HR


Drunknar HR-avdelningen i formulär och blanketter? Med vår portal kan du äntligen ta ett stort steg mot pappersfri HR. Rapportering av bisysslor, hantering av julklappar eller komplicerade pensionsval, portalen är skapad för att lösa allt och med all information samlad på ett ställe är det inte mycket som behöver skrivas ut på papper.

Det går rätt till


Med Benify behöver du aldrig oroa dig för att du gör fel. Vi har en tät dialog med Skatteverket och ser till att allt sköts på ett korrekt sätt.

Vores produkt

Lad dine medarbejdere
vide, hvad de virkelig tjener

Undersøgelser viser, at de fleste kun
kender 70 % af deres samlede
kompensation. Vi synliggør resten.

Synliggør de sidste 30 %

Ved du, at for hver 1000-kroneseddel, du betaler dine medarbejdere, er de kun bevidste om de 700 kr.? Det, der ikke står på lønsedlen, regner man ikke med, hvilket giver et åbenlyst informationsproblem, da den oplevede kompensation er 30 % lavere, end den reelle.

Vores portal lukker informationsgabet og gør hele din økonomiske satsning på medarbejderne synlig. Løn, pension, feriedage, fordele, overenskomster og forsikringer. Fra at være diffuse eller ukendte dele af den ansattes samlede kompensation kan du nu tilbyde hver medarbejder præcise tal, tydeligt visualiseret i portalen.

Velinformerede medarbejdere

Medarbejderportalen gør dine medarbejdere bedre informerede og mere bevidste om deres indkomstsituation. Alt fra en smart elektronisk lønspecifikation til visualisering af de samlede fordele er tilgængelige inden for portalens rammer. Den enkelte medarbejder kan selv holde sig informeret om spørgsmål, som HR-afdelingen eller den ansvarlige leder ellers skulle bruge tid på at besvare.

Tydelighed ved rekruttering

Hvad er det tilbud, som du præsenterer i en rekrutteringsproces, egentlig værd? I vores system kan du på en enkel måde fremhæve og synliggøre hele kompensationen, som er tilknyttet ansættelsen, ikke bare bruttolønnen. Det forenkler kommunikationen for dig som arbejdsgiver og giver den, du vil ansætte, mulighed for at forlade en ansættelsessamtale med præcise tal på, hvad de forskellige dele af ansættelsestilbuddet er værd. En tydelig konkurrencefordel, når dine kandidater skal vælge mellem flere tilbud.

En portal at vokse med

Hvor meget indeholder vores portal? Det spiller ingen rolle, om du vil implementere et bonusprogram, håndtere julegaver, tilbyde rengøring eller administrere bruttolønsordningerne. Vores smarte portal håndterer alle typer kompensation.

Du vil blive overrasket over, hvad vi kan gøre for din organisation!

A message about our cookies

At Benify, we use cookies on our website so that you are able to enjoy the best possible online experience. We are telling you this because, as per the Electronic & Communications Act (2003), we have a responsibility to let each visitor to our website know exactly how our website uses cookies and what you can do to avoid them in future.

How we use our cookies

A cookie is a text file which is stored on your computer. At Benify, we use cookies so that we are able to enhance the way in which each visitor interacts with our website – meaning that we can continue to bring you as smooth a personal browsing experience as possible.

We also use cookies as part of our Google Analytics exercises, allowing us to compile visitor statistics as well as gain a better understanding as to how you and our other visitors interact with our website.

The Vimeo movie on our website also contains third-party cookies. These are used solely for the purpose of being able to provide this video on our website, and will not be used to store any personal information about your visit.

What you can do to avoid cookies

You can avoid the use of cookies simply by adjusting your settings within your internet browser. This will prevent any cookies from being saved to your hard drive.

Most modern browsers now also support a private mode function which will automatically delete all cookies after each of your browsing sessions.

You can also manually delete all cookies from your hard drive yourself – however, please think twice before doing this as this may sometimes lead to a reduced browsing experience on some websites, and may even bear risk to you losing some of your personal settings.

Privacy Policy

Statement of purpose
Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of security. In this policy Benify demonstrates how we process personal data.

Personal data definition
The legal definition of personal data is; information from which the individual concerned can be identified, either directly or through use of the data in conjunction with other information that is in, or is likely to come into, the possession of the data controller.
Sensitive personal data includes e.g. data subject´s racial or ethnic origin, trade union membership, physical or mental health condition or sexual life and religious beliefs.

How we process personal data
Benify Group’s products are, in short, a total compensation tool through which Benify manages employee remuneration (foremost benefits) and digital advice on pension.
When processing personal data Benify assists the client to fulfill their obligations, e.g. that they in some way ensure that all employees actually get their compensation and to fulfill other obligations in their employment agreements.
Benify Group is Data processer, since we process personal data about the end-user from Data controller (our clients). When processing personal data legislation imposes certain requirements of how this is to be done, in orders to secure individuals right to privacy and safe routines in the processing. The product that Benify provides incurs a lot of contact with personal data. Benify only processes personal data within the EEA.
To be able to process personal data on the behalf of a Data controller Benify signs a Personal Data Agreement (PDA) and state that Benify shall comply with instructions from the Data controller and with the personal data regulation in each country. Benify’s subcontractor (Lifeplan) also have to sign a PDA with Benify ensuring that they agree to follow the Data controller´s instructions and security requirements set by applicable personal data legislation in force at each time
When personal data that Benify Group process and stores no longer for fills a purpose. Benify Group erase the personal data without any delay according to an internal erasing policy.

Data security
Benify Group ensures that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times. Security mechanisms including e.g. encryption of data, firewalls, secure logging and access controls are in place to protect personal data.

The end-user’s rights
The end-user has the right to once a year, free of charge through the data controller, request written information about the personal data Benify Group holds or processes for him or her.

Cookies
Benify uses so called cookies. A cookie is a text file stored on your computer. The purpose of our use of cookies is to facilitate for the end-user, not to record information about the end-user as a person or in any other manner that could threaten his or her identity. Cookies that are saved will not be disclosed to third parties, and will not be used to target ads or otherwise used for marketing.

How cookies can be avoided
Users can always delete cookies from the hard drive in the computer used to login to Benify´s portal. Most modern browsers also support so-called ” Private mode “, which means that the end-user’s cookies are deleted every time they close their browser.

Registering IP-addresses
When visiting Benify´s portal Benify will automatically register end-users IP-addresses. The information will be used to calculate the number of visitors and the frequency.

Consent
The applicable personal data legislation requires that a Data subject (the end-user) must consent in order for anyone to process their personal data. However, there are some exemptions. Due to these exemptions, no consent is needed. The end-user will get informed about their personal data being processed by Benify when registered.

Review
This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review.

Angiv dine oplysninger, så kontakter vi dig:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Danmark
Benify Sverige
Benify Gøteborg
Benify Malmø
Benify Finland
Benify Nederlandene
Benify Norge
Benify Storbritannien
Benify Tyskland
Benify Frankrig
Our website uses cookies so that you are able to enjoy the best possible browsing experience. By continuing to use our website under your current settings, you agree to accept our cookies. Read more
Close