Benify

Great at work
med Benify

LÆS MERE

Én portal:

Alt vedrørende medarbejder-
fordele, kommunikation og kompensation

bruttolønsordninger

Benify tilbyder et nyt koncept inden for bruttoløns-
ordninger.

Gennemtestet:

Millioner af ansatte i 30 lande har adgang til portalen

Alt samlet på et sted

Vi tilbyder

  • Masser af fordele

    Med et stort udbud af medarbejder-
    fordele er der altid noget, der passer
    til dine medarbejdere.

  • Brutto- og nettolønsfordele

    Med rådgivning og et helt nyt koncept inden for netto- og bruttolønsgoder, hjælper vi vores kunder til at benytte fordelene inde for SKATs rammer.

  • visualisere lønpakken

    Dine medarbejdere værdsætter
    kun 70% af hvad de faktisk får,
    lad os hjælpe med at ændre det!

  • Ingen administration

    Benifys løsning automatisere
    på en helt ny måde administrationen
    af medarbejderfordele, så I får mere
    tid til alt det andet.

  • Medarbejder- kommunikation

    Benify gør det enkelt
    at kommunikere med
    den enkelte medarbejder.

  • Fri support

    Hos Benify er al support inkluderet,
    hvis dine medarbejdere har
    spørgsmål eller brug for hjælp.

  • Attraktivt

    Med vores portal får du et
    praktisk værktøj til at blive en
    mere attraktiv arbejdsgiver.

  • Engageret

    Portalen holder dine medarbejdere
    informerede og engagerede. Det
    styrker dit brand som arbejdsgiver.

De ansatte hos AstraZeneca har i dag bedre kendskab til deres pensionsordning takket være Benify.

- Ulf Holmgren, AstraZeneca

Benify hjælper os, med at give vores 10 000 medarbejdere attraktive fordele uanset hvor i landet de arbejder.

- Ulrika Englund, Sandvik

BENIFY TILBYDER MEGET MERE END BARE EN FORDELSPORTAL. De hjælper os til at blive en bedre og mere effektiv arbejdsgiver.

- Fredrik Johansson, Swedavia

Flere medarbejderfordele – mindre arbejde

Vi gør det let for dig at blive en attraktiv arbejdsgiver.

  • Mobiltelefon
  • Bredbånd
  • Mobil-
    abonnement
  • Frokost-
    ordninger
  • Cykling
  • Pc'er
  • Rygestop
  • Coaching
  • Seminarer
  • Fitness
  • sundheds-
    forsikring
  • Rengøring
  • Pension
  • tablets
  • Crossfit
  • Sport
  • øjenlaser
  • Aviser
  • Offentlig
    transport
  • Uddannelse
  • Rabatter
  • Skærm-
    briller
  • Massage
  • ulykkes-
    forsikring
  • indbo-
    forsikring
  • Akupunktur
  • Sommerhus
  • Madudlevering
  • Lektiehjælp
  • Julegaver
  • Terapi
  • Ecodriving
  • Kostråd
  • Yoga
  • Stress-
    coaching
  • GPS
  • fodterapi
  • Diætist
  • Gruppetræning
  • Donationer
  • delebil
  • Rabatter
  • Bonus

Flere fordele

Vores smarte medarbejderportal giver arbejdspladsen mulighed for at fastlægge rammerne, samtidig med at vi giver den enkelte medarbejder mulighed for selv at vælge sine fordele. Vores fornemste mission er at gøre det lettere for dine medarbejdere samt enklere og mere trygt for dig som arbejdsgiver.

Få styr på fordelsjunglen

Med de rigtige fordele bliver du en attraktiv arbejdsgiver med større konkurrencekraft til at tiltrække, motivere og fastholde de dygtige medarbejdere. Alle kan lide fordele, men alle er også individer og dermed interesserede i noget forskelligt.
I vores portal fastlægger du selv rammerne. Det giver en individtilpasning, som kræver en minimal arbejdsindsats fra dig og giver øget engagement fra dine medarbejdere. Portalen giver fuldt overblik over, hvilke fordele man kan vælge og den samlede værdi af alt det, du tilbyder. En tydelighed og enkelthed, som kan betale sig – både for medarbejderen og for dig som arbejdsgiver.

Hundredvis af leverandører 


Benify giver dig adgang til hundredvis af fordele, samlet på ét og samme sted. Med det store udbud af fordele, som vi formidler, bliver vi desuden en konkurrencestærk forhandler. Hvilket betyder, at dit personale får markedets bedste tilbud fra de bedste leverandører.

Unikke fordele

Ud over alle de fordele, som vi tilbyder samtlige medarbejdere, har du også mulighed for at opbygge dine egne, skræddersyede fordele til dine medarbejdere. Måske vil I gerne tilbyde morgenmad på jobbet, internetkurser eller andre fordele, som I enten vil fremhæve eller finde en smidigere måde at administrere på – vores system håndterer dette uden problemer!

 

benifyCard er nøglen til en verden af tilbud


Alle kan lide et godt tilbud. Når du bliver kunde hos os, åbner der sig en hel verden af fordelagtige tilbud for dine medarbejdere gennem det, vi kalder benifyCard. Hundredvis af butikker, restauranter, hoteller og oplevelsesleverandører, hvoraf mange er Danmarks stærkeste varemærker, har valgt at slutte sig til benifyCard. En ekstra fordel, som er attraktiv i sig selv, og som findes på Benifys APP.

Er det svært?


Enkelhed er selve kernen i vores tilbud. Vi sparer dig for arbejdet med at finde leverandører og gør det enklere at skræddersy tilbuddene til dine medarbejdere.

Mød den enkelte medarbejder som individ

Skræddersy al kommunikation
let og enkelt, så hver medarbejder
får præcis den information, som
er relevant.

De rigtige informationer til de rigtige medarbejdere

Undgå at drukne arbejdspladsen i unødvendige informationer. I portalen skræddersyer du enkelt al kommunikation, så den enkelte medarbejder kun får de informationer, som er relevante for vedkommende. Det gør kommunikationen mere effektiv og forebygger misinformation og unødvendige misforståelser.

Dokumentér processerne

Hvem har ikke skrevet under? Som arbejdsgiver er det vigtigt, at alle medarbejdere har læst og underskrevet politikker og retningslinjer. Portalen giver dig fuldt overblik og kontrol over, hvem der har underskrevet, og hvem der mangler. En proces, der ellers kan være tidskrævende og svær at holde styr på.

Hurtigt aftræk

Motiver den nyansattes iver efter at komme i gang. Onboarding og offboarding bliver smidigere og mere effektiv med Benify. Du kan afkorte opstarten for nyansatte ved at give adgang til begrænsede dele af portalen, allerede inden ansættelsen starter. På samme måde tager portalen hånd om exit-processen, når en ansættelse ophører.

vores Produkt

Slip for
administrative
opgaver

Benify sætter medarbejderen
i fokus og befrier dig fra
tidskrævende papirarbejde.

Lad os gøre arbejdet

Når du vælger vores portal, frigør du dig fra en hel del administration. Tid, som du i stedet kan bruge på den menneskelige side af HR-arbejdet. Vi varetager alt fra håndtering af leverandørfakturaer til opfølgning og indkøb. Du får et system, der automatiserer masser af tidskrævende manuelt arbejde, og som kan integreres helt med virksomhedens eksisterende infrastruktur.

Giv medarbejderen kontrol

I portalen kan medarbejderen selv løse opgaver, som tidligere har været tidsrøvere i HR-arbejdet. Ud over at frigøre ressourcer giver tilgængeligheden også en følelse af kontrol og gennemskuelighed for den enkelte medarbejder. En løsning, som alle vinder på.

Et skridt mod et papirfrit HR

Drukner HR-afdelingen i formularer og blanketter? Med vores portal kan du endelig tage et stort skridt mod et papirfrit HR. Rapportering af bijob, håndtering af julegaver eller bruttolønsordninger; portalen er skabt til at løse alt, og med al information samlet på ét sted er det ikke meget, der skal udskrives på papir.

Det går rigtigt til

Med Benify behøver du aldrig bekymre dig om at begå en fejl. Vi har en tæt dialog med SKAT og sikrer, at alt forløber korrekt og i henhold til lovgivningen.

Rådgivning

Vi har stor erfaring inden for juridisk vejledning vedrørende medarbejderfordele. Benify har revolutioneret måden at tilbyde medarbejderfordele på. Du kan tilbyde dine medarbejdere et nyt koncept inden for bruttolønsgoder samt en lang række rabataftaler. Alt sker digitalt og automatiseret i en portal, som er brandet til din virksomhed, hvor hver enkelt medarbejder får fuldt overblik over sin individuelle ansættelsespakke.

Låt oss göra jobbet 


När du väljer vår portal gör du dig fri från en hel del administration. Tid som du istället kan lägga på den mänskliga sidan av HR-arbetet. Allt från kvittohantering till uppföljning och upphandlingar sköts av oss. Du får ett system som automatiserar mängder av tidsödande handpåläggning och som kan integreras helt med företagets befintliga infrastruktur.

Ge medarbetaren kontroll


I portalen kan medarbetaren själv lösa sysslor som tidigare varit tidstjuvar i HR-arbetet. Utöver att resurser frigörs, ger tillgängligheten också en känsla av kontroll och transparens för den enskilde medarbetaren. En lösning alla vinner på.

Ett steg mot pappersfri HR


Drunknar HR-avdelningen i formulär och blanketter? Med vår portal kan du äntligen ta ett stort steg mot pappersfri HR. Rapportering av bisysslor, hantering av julklappar eller komplicerade pensionsval, portalen är skapad för att lösa allt och med all information samlad på ett ställe är det inte mycket som behöver skrivas ut på papper.

Det går rätt till


Med Benify behöver du aldrig oroa dig för att du gör fel. Vi har en tät dialog med Skatteverket och ser till att allt sköts på ett korrekt sätt.

Vores produkt

Lad dine medarbejdere
vide, hvad de virkelig tjener

Undersøgelser viser, at de fleste kun
kender 70 % af deres samlede
kompensation. Vi synliggør resten.

Synliggør de sidste 30 %

Ved du, at for hver 1000-kroneseddel, du betaler dine medarbejdere, er de kun bevidste om de 700 kr.? Det, der ikke står på lønsedlen, regner man ikke med, hvilket giver et åbenlyst informationsproblem, da den oplevede kompensation er 30 % lavere, end den reelle.

Vores portal lukker informationsgabet og gør hele din økonomiske satsning på medarbejderne synlig. Løn, pension, feriedage, fordele, overenskomster og forsikringer. Fra at være diffuse eller ukendte dele af den ansattes samlede kompensation kan du nu tilbyde hver medarbejder præcise tal, tydeligt visualiseret i portalen.

Velinformerede medarbejdere

Medarbejderportalen gør dine medarbejdere bedre informerede og mere bevidste om deres indkomstsituation. Alt fra en smart elektronisk lønspecifikation til visualisering af de samlede fordele er tilgængelige inden for portalens rammer. Den enkelte medarbejder kan selv holde sig informeret om spørgsmål, som HR-afdelingen eller den ansvarlige leder ellers skulle bruge tid på at besvare.

Tydelighed ved rekruttering

Hvad er det tilbud, som du præsenterer i en rekrutteringsproces, egentlig værd? I vores system kan du på en enkel måde fremhæve og synliggøre hele kompensationen, som er tilknyttet ansættelsen, ikke bare bruttolønnen. Det forenkler kommunikationen for dig som arbejdsgiver og giver den, du vil ansætte, mulighed for at forlade en ansættelsessamtale med præcise tal på, hvad de forskellige dele af ansættelsestilbuddet er værd. En tydelig konkurrencefordel, når dine kandidater skal vælge mellem flere tilbud.

En portal at vokse med

Hvor meget indeholder vores portal? Det spiller ingen rolle, om du vil implementere et bonusprogram, håndtere julegaver, tilbyde rengøring eller administrere bruttolønsordningerne. Vores smarte portal håndterer alle typer kompensation.

Du vil blive overrasket over, hvad vi kan gøre for din organisation!

A message about our cookies

At Benify, we use cookies on our website so that you are able to enjoy the best possible online experience. We are telling you this because, as per the Electronic & Communications Act (2003), we have a responsibility to let each visitor to our website know exactly how our website uses cookies and what you can do to avoid them in future.

How we use our cookies

A cookie is a text file which is stored on your computer. At Benify, we use cookies so that we are able to enhance the way in which each visitor interacts with our website – meaning that we can continue to bring you as smooth a personal browsing experience as possible.

We also use cookies as part of our Google Analytics exercises, allowing us to compile visitor statistics as well as gain a better understanding as to how you and our other visitors interact with our website.

The Vimeo movie on our website also contains third-party cookies. These are used solely for the purpose of being able to provide this video on our website, and will not be used to store any personal information about your visit.

What you can do to avoid cookies

You can avoid the use of cookies simply by adjusting your settings within your internet browser. This will prevent any cookies from being saved to your hard drive.

Most modern browsers now also support a private mode function which will automatically delete all cookies after each of your browsing sessions.

You can also manually delete all cookies from your hard drive yourself – however, please think twice before doing this as this may sometimes lead to a reduced browsing experience on some websites, and may even bear risk to you losing some of your personal settings.

Angiv dine oplysninger, så kontakter vi dig:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Benify Danmark
Benify Sverige
Benify Gøteborg
Benify Malmø
Benify Finland
Benify Nederlandene
Benify Norge
Benify Storbritannien
Benify Tyskland
Benify Frankrig
USA
  • 100 Montgomery St, Suite 1780
    San Francisco
    CA 94104
Singapore
  • 111 Somerset Road #16-06
    TripleOne Somerset
    Singapore 238164

Privacy Policy

Statement of purpose

Benify values and takes pride in processing personal data with a high level of integrity and security. In this policy, Benify demonstrates how we process personal data and our main legal responsibilities.

Personal data definition

The legal definition of personal data is information from which the individual concerned can be identified. Identification can be either directly, for example a personal security number, or indirectly, i.e. through use of the data in conjunction with other information that is in, or is likely to come into, the possession of the data controller.

Some data is considered to be sensitive personal data. This includes e.g. racial or ethnic origin, trade union membership, physical or mental health conditions, sexuality and religious beliefs. The term processing personal data includes any action which is taken with regard to personal data, whether or not by automatic means, for example collecting, amending, sending and keeping data.

Legal principles on processing personal data

Benify’s processing of personal data always complies with the following principles that set out our main legal responsibilities.
1. Legitimacy, correctness and transparency – Processing of personal data must be carried out in accordance with applicable law and in a correct manner. It shall also be transparent for data subjects how its personal data is processed, for example how it is collected and used.
2. Purpose limitation – There must be specific, lawful and legitimate purposes for processing personal data. These purposes govern how the data may be processed and shall be known to data subjects, prior to collecting its data.
3. Data minimization – All personal data must be adequate, relevant and limited. The scope shall be related to the specified purpose for which the data is processed.
4. Accuracy – The personal data shall remain accurate, valid and fit for its purpose.
5. Limitation of storage – Personal data that permits identification of the data subject cannot be kept for a longer period than is necessary to fulfill its specific purposes. When personal data is no longer needed for those purposes, it shall be deleted or pseudonymized.
6. Integrity and confidentiality – The processor of personal data shall protect the data subjects’ integrity and privacy by making sure that the personal data is secure by means of appropriate technical, physical and organizational security measures.
7. Accountability – The processor of personal data is responsible to ensure that the data protection principles are adhered to and must be able to demonstrate its compliance.

Why Benify processes personal data

Benify provides software as a service to our clients in order to help them in creating strong employer brands through Benify’s digital web based portal for employee compensation and benefits. The portal therefore contains personal data identifying our clients’ employees, i.e. the end-users.

When processing personal data, Benify do so in order to assist our clients to fulfill their obligations as employers, e.g. by ensuring that all employees get their compensation and benefits. Each client is therefore the controller of its personal data as it determines the purpose and means of processing the data. And Benify is the processor of the personal data as we only process the client’s personal data on the client’s behalf and pursuant to its instructions.

How Benify processes personal data

The cooperation between the client as a controller and Benify as a processor is governed by a Data Processing Agreement, a DPA, that imposes that imposes certain obligations on Benify on how to process personal data in order to ensure privacy rights and secure routines. The DPA also states that Benify shall comply with instructions from the client and relevant Data Protection Authority.

Due to the relation between Benify and the client, where Benify acts as a processor, no consent is required from the data subjects. Instead, the end-user will be informed about their personal data being processed by Benify when they log in to the portal for the first time.

Consent to independent suppliers

The companies that offer their products and services in the portal are independent suppliers. They are not sub-contractors to Benify. Instead, they have entered into agreements with Benify pursuant to which they use the portal as a digital marketplace for their products and services. The supplier is therefore the contractual counterparty in relation to orders made in the portal, not Benify.

In order to complete a purchase in the portal, the end-user must agree to the supplier (i) gaining access to relevant personal data of the end-user and (ii) processing that personal data in order to fulfill its obligations to the end-user. The purchase confirmation includes such a consent.

When a purchase is confirmed by the end-user and thus completed, the supplier is the controller of the personal data it has received. The supplier is therefore responsible for determining the purpose and means of processing such data.

Data storage and transfer

Benify only stores and processes personal data within the European Economic Area (EEA). Benify’s data centers are located in Sweden and Germany.

Subcontractors

Any subcontractor to Benify that processes personal data on behalf of Benify must enter into a separate DPA with Benify, pursuant to which the subcontractor agrees to comply with instructions from relevant data controller and applicable data protection legislation.

Benify is obliged to keep its clients informed about any subcontractor engaged to process the clients’ personal data and the clients are entitled to object to such processing.

Individual’s rights

The GDPR provides the following rights for individuals:
1. The right to be informed
2. The right of access to its personal data being processed
3. The right to rectification
4. The right to erasure
5. The right to restrict processing
6. The right to data portability
7. The right to object
8. Rights in relation to automated decision making and profiling

Benify is obligated to ensure the individuals’ rights. However, the controller is responsible for all processing of its personal data being compliant with the GDPR and thus decides how Benify shall process its personal data.

Accordingly, any questions or requests from end-users regarding Benify’s processing of their personal data shall be directed to the data controller.

Data security

The security of personal data is important to Benify. We ensure that appropriate security measures are taken to protect personal data at all times and we follow generally accepted standards and frameworks to protect personal data. This means that personal data, for example, is protected against unauthorized access, changes or destruction.

In order to achieve a structured and strategic approach to information security, Benify has a fully implemented information security management system according to ISO/IEC 27001 which caters to both administrative and technical security controls.

Benify is therefore ISO/IEC 27001:2013 certified. The certification process has been performed by an independent external certification body that has been accredited by an accreditation body.

Cookies

At Benify, we use cookies on our website so that users are able to enjoy the best possible online experience. For further information, see the Benify Cookie Policy available on our public website.

Review

This policy will be continually monitored and will be subject to an annual review. Document owner is responsible for annual review. In case of recurring critical incidents there may be additional reviews.

Our website uses cookies so that you are able to enjoy the best possible browsing experience. By continuing to use our website under your current settings, you agree to accept our cookies. Read more
Close